onsdag den 11. august 2010

Alderdoms-sløvsind?

Det er godt nok ikke den store aktivitet i blogland og omegn der har præget de sidste uger for mit vedkommende.

Efter ferien startede jeg for alvor på jobbet, efter godt et halvt års delvis sygemelding. Selvom jeg er gået ned på 30 timer og nyder at være tilbage, er jeg vældig udkørt, når jeg kommer hjem. Det blive kun til lidt hurtig bloglæsning og nogle få kommentarer og der er ikke så meget at dele med jer.

Forhåbentlig varer det ikke alt for længe, inden jeg har vænnet mig til den nye hverdag og får lidt mere overskud. Og så vender jeg frygtelig tilbage...

5 kommentarer:

  1. Det er en frygtelig tilstand at være i, stress er virkelig tidens svøbe. Jeg håber, du genfinder roen i dit liv og kan varmt anbefale dig 'Den lille Yoga Nidra' - et afslapningsprogram, jeg har på min iPod og bruger et par gange i døgnet. Glæder mig til vi ses til blogtræffet snart ...

    SvarSlet
  2. Puha - jeg håber det går godt for dig med at komme i gang igen - jeg kan godt forestille mig, at det må være anstrengende - og måske også en smule selvforstærkende, fordi man kan være nervøs for, at det ikke går som det skal?
    Jeg glæder mig også til at møde dig den 22.

    SvarSlet
  3. Kære Madame og Ellen. Jeg glæder mig bestemt også til at møde jer!

    @ Madame: Jeg er kommet rigtig langt og har lært en masse gode teknikker, så jeg er bestemt godt på vej. Hvor har du fundet din 'lille Yoga Nidra'?

    @Ellen: Du har fuldstændig ret, jeg er rigtig nervøs for at 'falde tilbage' i de dårlige vaner. Men alle bakker mig op og hjælper, så jeg tror på at det vil gå godt.

    Vi ses!

    SvarSlet
  4. Det er søreme vigtigere, at du passer på dig selv end er aktiv på bloggen! (siger hende, der selv gik langvarigt ned med stress sidste år).

    Men derudover er der vel ganske rigtigt en tilvænningsperiode, inden du har vænnet dig til (næsten) fuld arbejdstid.

    Vi ses d. 22. - glæder mig ;-)

    SvarSlet
  5. Vi savner dig :) men lad nu være med at blive stresset! Det kan man bedst undgå ved at tage den med ro og forklare omverdenen at man har brug for ro og fred.

    SvarSlet