torsdag den 15. november 2012

Farvel og tak...

Bladene på træerne, og bloggen på denne adresse, synger på sidste vers. 336 indlæg blev det til.

Min Wordpress-blog er i luften, men det er ikke helt uden problemer, så der skal stadig rettes til og skrues på indstillinger.

F.eks. kan jeg kun uploade billeder til bloggen i Firefox, men ikke i Chrome (ikke uden at der sker ulykker). Og så er der datoproblemer; mit første indlæg, skrevet i går, ser ud til at være fra juni. Da mine egne tidsindstillinger er ok, har jeg bedt webhotellet tjekke tiden på deres server.

Uanset hvad, så er mit nye jeg nu at finde på
http://fiberfryd.dk/wordpress
hvor gode råd modtages med kyshånd.
Ved nogen f.eks. om jeg kan komme af med domæne-'efterløberen' /wordpress?

Jeg takker for denne gang - og håber at se jer 'på den anden side'   :-)

9 kommentarer:

  1. Selvfølgelig ses vi, men de gode råd lader jeg andre om :-) Jeg kigger straks over for at se hvad du laver :-)

    SvarSlet
  2. Så er den nye blog fundet og tak for denne gang på blogger, ses om lidt..;-D

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig søde Benedicte (;o)

    SvarSlet
  4. This is reаlly interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joineɗ your feed and look forwrd to seeking more of your great ρost.
    Also, I'νe shared youur web site inn my socisl networks!


    My blogg plst Twitter Automation

    SvarSlet
  5. I want to to thank you for this great read!! I definitely loved every bit of it.
    I have you book marked to check out new stuff you post…

    Here is my weblog: 24 Hour Roadside Assistance Armstrong BC

    SvarSlet
  6. Read Full Article dolabuy visite site more he said websites

    SvarSlet
  7. click here for info more info here click here for info Dolabuy Hermes click here to find out more pop over to this web-site

    SvarSlet