søndag den 22. august 2010

Mit første blogtræf

Så er det 'overstået' - mit første møde med andre bloggere, som heldigvis blev en utrolig dejlig oplevelse.

Det var en smule nervepirrende, at trille ind på parkeringspladsen bag de store ravnefigurer ved J.F. Willumsens Museum, hvor vi havde aftalt at mødes. Der gik dog ikke mange sekunder, før jeg havde spottet den flotte røde Opel GT med Sanne i sit gennemførte 50'er outfit. Hun var var ankommet sammen med Rasmine og i løbet af kort tid dukkede de andre også op: Kisser, Zette, Ellen, MiaBenteMadame, UffeDonald og Jens og snakken tog fart.

Og den fortsatte nærmest uden ophør...

Først på turen gennem det nyligt renoverede museum, hvor maleren og hans malerier, skitser og skulpturer blev flittigt kommenteret og diskuteret. Siden hjemme hos Bente, som både havde arrangeret og gavmildt lagde hus til kaffe og kage-delen. Vi kom rundt om alverdens emner, alt imens vi indtog de lækre hjemmebagte boller og kager, skyllet ned med ikke så få kander kaffe og te.

Jo, jeg kunne glad konstatere, at bloggere (heller) ikke har problemer med at udtrykke sig mundtligt. Tusind tak til jer allesammen for en meget, meget hyggelig dag.

9 kommentarer:

  1. Selv tak og i lige måde... Det var så hyggeligt at møde dig "rigtigt"... ;-)

    SvarSlet
  2. Af hjertet tak til dig for en herlig eftermiddag.
    Det er super med disse blogtræf.

    SvarSlet
  3. Hehe, nej vi kan så sandelig ikke kun skrive; mundtøjet fejler ingenting :-D

    Det var smadderhyggeligt at møde dig, og nej, vi blev overhovedet ikke færdige med at snakke.
    Vi fortsætter da bare næste gang vi mødes.

    SvarSlet
  4. He he ... ja, bloggere er fyldt med ord - på alle måder :-).

    Det var meget hyggeligt at møde dig - og mange tak for marmeladen!

    SvarSlet
  5. Tusind tak for i går! Det var dejligt at møde dig i virkeligheden, og jeg glæder mig allerede til vores næste blogtræf :-)

    SvarSlet
  6. Hahaha - det var en skøn kommentar! Næh, bloggere har ingen problemer med at bruge munden! :D

    Det var rigtig hyggeligt at møde dig og jeg håber at du også har lyst en anden gang. Næste gang bliver det et Sushi-træf og det skal jeg nok få arrangeret!

    SvarSlet
  7. Tak for i går.
    Det er heller ikke sidste gang, at jeg er med til blogtræf.
    Det var bare så hyggeligt, og ja - bloggere kan det dér med ord både mundligt som skriftligt.
    Jeg er bare så vild med din FLS. Den er bare lækker.

    SvarSlet
  8. Det er nemlig rigtigt, det var en ganske snakkesalig forening! Det er egentlig rart at konstatere hvordan det hænger sammen.

    SvarSlet
  9. Også tak for sidste fra mig, og tak dine søde kommentarer om mig i dit indlæg, jeg er meget beæret. :)

    SvarSlet