mandag den 22. oktober 2012

Mandagstema: Gylden

Jeg hopper med på mandagsvognen igen - måske kan det sætte lidt fut i bloggelysten. Og så kan ugens tema kombineres med lidt efterårsstrik...



Her er min gyldne halsedisse i den lækreste silke, egentlig strikket til mig selv, men min datter fik lokket den ud af mig. Det var ikke spor svært, for jeg synes hun skulle forkæles lidt ovenpå den kraftpræstation det har været samtidig at skulle passe fuldtidsjob, skole og et utal af prøver op til premieren. Der har ikke været mange feriedage eller friaftener det sidste år.

5 kommentarer:

  1. den er da også fin og ser lækker ud at have på..;-D

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk og sikkert dejlig varm :-)

    SvarSlet
  3. Den ser skøn ud. man kan næsten mærke det bløde.

    SvarSlet
  4. Lekkert gylden, og varmende i tillegg. :)

    SvarSlet