tirsdag den 24. januar 2012

Fødselsdagsgave med 'omslag'

Selvfølgelig skulle Vilfred have sin helt egen personlige fødselsdagsgave fra farfar og farmor.

Det var herligt at se hans glæde ved at pakke op. Han fik selv øje på pakkerne da han havde spist og så tog han dem stille og roligt - en efter en - med lidt hjælp fra mor.






Gaverne 'han' fik efter fødslen, til velkomst-festen og til jul var alle praktiske ting som forældrene havde brug for. Denne gang havde vi besluttet at det skulle være legetøj; allerhelst noget der kunne give ham legeglæde i mange år.

Schleich producerer skønne, naturtro dyr af alle slags i en holdbar og lidt blød plast, som bruges i vuggestuer bl.a. Jeg købte derfor en flok af de vilde dyr, som kan (gen)ses i Zoologisk Have; et sted han uden tvivl vil besøge flittigt, som det Københavnerbarn han er. 

De er desværre lidt dyre, men så må samlingen suppleres hen ad vejen. På et tidspunkt går vi nok også i gang med bondegårdsdyrene.





Familien har ikke så megen plads, så jeg syede også en opbevaringspose til dyrene, som kan hænges på en knage eller krog. Applikationerne er såmænd stofrester fra mine børns tøj fra dengang de var i Vilfreds alder.

Nu er der, til min store glæde, allerede bestilt fire poser mere til Lego, Klodser, Bamser og Musik - så nu skal jeg lege med stof & bogstaver ;o)



2 kommentarer:

  1. Sikken dejlig gave!
    Og hold da op en skøn pose!
    God ide og vel udført.
    Jeg kan godt forstå, at du får mange ekstra bestillinger.

    SvarSlet
  2. Hvor er han sød og så pænt han pakker op...Tænk 1 år allerede...Supersmart idé både med legedyrene og med poserne...;-D

    SvarSlet