fredag den 24. september 2010

Næste stop... Næstved

Så er der afgang til Strikkefestivalen i Næstved om en times tid. Min allerførste og jeg er en smule spændt.

Jeg har hævet lidt ekstra lommepenge, for jeg har hørt rygter om at der er garn at købe... Selvom jeg er forholdsvis tilbageholdende med garnindkøb, så kan man aldrig vide... Men jeg har nu medbragt garn til et par projekter - bl.a. Isagers 'Kraka', med det smukke mønster af løbemasker - og så er der selvfølgelig garn til mere babystrik.

Håber I får en forrygende weekend - ligesom jeg, forhåbentlig :-)

4 kommentarer:

  1. God strikkefornøjelse....god weekend...

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende, rigtig god fornøjelse! Og ha' en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  3. Jeg satser på, at du nu har haft en forrygende første strikkefestival. Jeg er slet ikke misundelig, men jeg håber, vi ses til den næste år i Jylland. Hvis ikke før...

    Du er nødt til at fortælle, om du købte garn (det gjorde du garanteret...)

    SvarSlet
  4. Det var en dejlig weekend. Jeg fik både lært tvebinding og lidt om at strikke med grønlandske perler. OG købte garn :-)

    SvarSlet