lørdag den 30. april 2011

Fotokalender 2011

Petunia har gang i mange fotorelaterede ting, bl.a. en månedskalender for 2011, som jeg, med vanlig sans for timing, først starter på nu...

Jeg kan selvfølgelig ikke melde billederne fra de tidligere måneder til hos hende, men jeg vil alligevel ikke snyde mig selv for udvælgelsen, så her er de første tre billeder:

JANUAR 2011

Mit første barnebarn, lille Vilfred, kom til verden den 22. januar og her er han, nys hjemkommet fra hospitalet, i armene på mig - hans farmor.

Større kan det vist ikke blive :-)

FEBRUAR 2011

Blev en måned uden mange billeder, da jeg desværre var temmelig syg.

Men da jeg også fylder 60 år i februar, har min kollega har lavet en pragtfuld kage til mig, som jeg heldigvis får foreviget.

Den smager altså mindst lige så godt som den ser ud.

MARTS 2011


Græsplænen bliver, for sidste gang denne vinter, helt hvid, ikke af sne, men af hundredevis af smukke forårsbebudere.

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder Ditte.. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det en flot kage. Den ser fuldstændig fantastisk ud. Jeg håber at du havde en rigtig dejlig fødselsdag trods sygdom! Til lykke fra mig! *S*

    SvarSlet