mandag den 18. april 2011

Mandagstema: Favoritsted

Sommeren nærmer sig med stormskridt, en dejlig tid, men også en tid med varme dage - noget jeg døjer en del med.

Heldigvis hjembragte min søn en vidunderlig familie-hængekøje til mig, da han for ti år siden kom hjem fra et halvt års ophold på sprogskole i Venezuela.

Den er snoet og flettet af en særlig basttype, som altid er kølig mod huden og den er blevet mit absolutte favoritsted på varme sommerdage.

Under vores store Robinietræ er der behagelig skygge, så der hænger jeg den op.

Billedet her er præcis ti år gammelt - og desværre af ringe kvalitet Men det gi'r en god fornemmelse af, hvor stor og behagelig hængekøjen er.

Se flere favoritsteder her

5 kommentarer:

  1. Jeg har også en hængekøje dog fra Chile den må jeg se at få hængt op det kniber dog med passende trær så det bliver nok på terassen.

    SvarSlet
  2. Skønt med et hængekøje træ.. det er et sikkert favoritsted.. :-)

    SvarSlet
  3. Åh, va' mysigt det ser ut!!!
    Kan det bättre bli och med en spännande bok därtill ... Toppen!!!
    Glad Påsk!!!

    SvarSlet
  4. Å, slik hengekøye vil jeg også ha!!! Det ser så deilig ut og hadde jeg hatt en slik, ville det ha blitt mitt nye favorittsted:)

    SvarSlet
  5. Det ser vel nok dejligt ud! Jeg har mange gange tænkt på at anskaffe mig en hængekøje, men det kniber med to træer i passende afstand fra hinanden.

    Lige nu er temperaturne heldigvis tilpas - men jeg husker også med en gysen dage, hvor varmen er næsten ulidelig :-)

    SvarSlet