torsdag den 14. april 2011

Pakkepost fra hovedlandet

Mit blogindlæg forleden om min tur til Paradisets Bamser havde en glædelig bivirkning.

Ann havde opdaget, at det ikke var lykkedes mig at få fat i det strikkekit fra Christel Seyfarth jeg var ude efter og hun var så venlig at spørge mig, om jeg evt. ville købe hendes kit - hun mente ikke hun ville få det strikket.

Jeg slog selvfølgelig straks til og i går kunne jeg så hente den gode pakke fra Hobro i den lokale postbutik.

Ann har allerede klaret en del af den specielle garnopvinding, så det var en ekstra bonus. Kender jeg Ann ret, så er der absolut intet at klage over i garnfordelingen. Ser det ikke spændende ud?

En kæmpestor tak til Ann, for at være så opmærksom!

Apropos Christel Seyfarth, så har en god, gammel veninde inviteret mig med til strikkefestival på Fanø i september (som Christel og hendes mand står bag). Jeg skal ikke med på nogle af de workshops der er arrangeret, men jeg har fået fortalt, at der er masser at se og føle på alligevel, så jeg glæder mig. Uanset hvad, så er Fanø et skønt sted og når øen også er fyldt med strikkeglade kvinder, så kan det ikke gå galt.

11 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig pakke ;)
    blogverden kan klarer mange ting ;O

    Der er skønt til strik på Fanø.

    yt

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig pakke du har fået. Ditte vi må finde ud af at mødes på Fanø. Anne og jeg skal også derover.

    SvarSlet
  3. Dejligt, at du er tilfreds, Ditte.
    Jeg håber, at vi ses på Fanø. Jeg har meldt mig til foredrag og to workshops, men jeg kan godt misunde dig lidt, at du slet ikke skal fare rundt og gøre dig klog, men kan befamle og nusse på garn og se og suge indtryk til dig. Rigtig god stil.

    SvarSlet
  4. Jeg vil glæde mig til at se jer alle på Fanø :-)
    Jeg er tilfreds med at tage det roligt det første år jeg deltager, så jeg venter på jer udenfor i solen, mens i bliver kloge ;-)

    SvarSlet
  5. Der er mange dejlige fordele ved at være blogger! *S*

    SvarSlet
  6. Blogland er simpelthen bare berigende på så mange måder :-) Tillykke med kittet - det bliver spændende at strikke.
    Og du skal til Fanø? Så skal du ikke til Hobro? For du er da Webstrikker, ikke? (Jeg har ikke engang checket, ups...)
    Men jeg kunne nu også godt tænke mig at snuppe Fanø engang :-)

    SvarSlet
  7. Kan man ikke komme BÅDE til Fanø OG til Hobro?
    Det har jeg da tænkt mig.....???

    SvarSlet
  8. Jeg kan kun være enig med Yt og Jens. Det er utroligt hvad blogland kan klare :-)

    Jo, Ellen, jeg er skam webstrikker + gavstrikker, ravelaner m.m. Jeg var med i Næstved sidste år, men jeg har ikke meldt mig til arrangementet i Hobro i år, selvom stedet lyder dejligt. Og selvfølgelig kan man klare BÅDE Fanø og Hobro (især når man bor lige om hjørnet ;-)

    SvarSlet
  9. Man behøver ikke at bor lige omkringe hjørnet for at komme både på Fanø og tag en tur til Hobro. Det har jeg nemlig tænkt mig at gøre. Håber at vi ses i Hobro - resten af banden fra Næstved har meldt sig til.

    SvarSlet
  10. Selvfølgelig kan man både Fanø og Hobro, hvis man vil - jeg synes blot, det er lige meget nok, når de begge ligger om efteråret; lige i sveriges-svampehøjsæsonen.
    Men det kunne da ellers have været hyggeligt at se dig i Hobro, Ditte :-)
    (Jeg husker godt nu, at vi har talt om at du er webstrikker...)

    SvarSlet
  11. Jamen, er blogland ikke bare dejlig! Tænk, hvor mange søde og fantastiske mennesker, der er derude - mennesker vi sikkert aldrig ville have mødt, hvis vi ikke bloggede ;-).
    God strikkelyst!

    SvarSlet