søndag den 30. maj 2010

Det går fremad og opad

I løbet af juni måned skal jeg trappe op på arbejdet igen. Det er en smule nervepirrende. Jeg ved, at jeg nemt bliver vældig engageret og begejstret, så jeg skal vare mig. Jeg håber på at kunne gå lidt ned i tid - 30 timer vil passe mig fint - for jeg vil klare de sidste arbejdsår på en fornuftig måde. Men jeg glæder mig til af få mere kontakt med mine gode kolleger og jeg håber og tror de kan stå mig bi.

Og så skal jeg holde fast i de mere jordnære interesser jeg har genopdyrket - bl.a. at være kommet i gang med strikkeriet igen. Men jeg må indrømme, at specielt hurtigt går det ikke med mine nu tre projekter.

Her er min ene 'selvstribende' spiralsok.
Jeg besluttede at knække den, i denne sammenhæng, ubehagelige grønne farve af, hver gang jeg når til den.
Heldigvis er der kun få grønne partier, så det betyder ikke så meget.

Det er i al fald herligt med sådan et 'hjernedødt' strikketøj, når man snakker, hører radio eller ser tv, hvor der nu ikke er meget at komme efter for øjeblikket - det er jo sommer og dermed gentagelsernes tid.

2 kommentarer:

  1. Hej Ditte,
    Fin blog, du der har skabt. De blå farver virker dejligt behagelige.
    Velkommen i webstrik.
    Jeg kommer ofte i din hjemby. Min svigerinde har sommerhus der. Daaajligt område ;-)

    SvarSlet
  2. Mange tak, Ann :-)
    Det er et utroligt skønt område vi har, her i Hovedstadsregionens udkant... med rigtig mange 'landliggere'. Kan hænde vi ses en dag?

    SvarSlet