torsdag den 13. maj 2010

Sjal nummer to




Så lykkedes det at få et billede af Nordiske Sjal nummer to, som jeg fik færdiggjort i januar. Her er sjalet 'iført min datter' (som også var modtager af sjalet).

Jeg har også fået færdiggjort og monteret Sukkertrøjen og den er blevet helt god, selvom jeg var noget usikker på hvordan resultatet ville blive.

Jeg er gået i gang med lidt mere oprydning i garnlageret. Jeg havde lyst til noget hurtigt og havde tre bundter lækkert lysegråt Shetland de Luxe fra Gedifra.

Ravelry fandt jeg flere opskrifter på moebius-ringe som jeg gerne ville forsøge mig med. Jeg har nu komponeret en nem opskrift som jeg er gået i gang med. Det skal gerne ende som en lidt løs halsedisse, der kan trækkes op om hovedet som en hætte.

Måske er det ikke lige den rette årstid, selvom det er temmelig koldt og vådt for øjeblikket. Det ser dog ud til at planterne i haven nyder det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar