tirsdag den 22. juni 2010

Sommerstrik på biblioteket

Vi har besluttet at holde tre strikkecaféer på biblioteket i Frederiksværk i løbet af sommeren. Rigtig mange har efterspurgt strikkecaféer i Halsnæs-området, så nu skal det være.
Måske vil nogle af alle de sommergæster vi har også deltage?

Det er altid lidt nervepirrende, at introducere en ny type arrangementer, for vi ved aldrig om der dukker to eller toogfyrre mennesker op - og nu er det oven i købet sommerferietid...
Hvis det bliver en succes, er der sikkert basis for at fortsætte i efteråret.

3 kommentarer:

  1. Godt initiativ.
    Hvis jeg er så heldig at besøge min bror og svigerindes sommerhus i Kregme på een af de dage, så vil jeg naturligvis kigge ind.

    SvarSlet
  2. Det lyder vel nok spændende! Jeg er stærkt fristet til at komme, men så skal jeg først finde på noget at strikke - og finde mønster og garn og pinde :-)

    SvarSlet
  3. @Ann og Madame: Ja, I skal være så hjertelig velkomne begge to :-)

    SvarSlet