torsdag den 30. juni 2011

Fotokalender 2011 - Juni

Jeg har valgt et af de mange billeder fra Tivolituren jeg nævnte i forrige indlæg.

Det var Vilfreds allerførste af slagsen. Nej, han fik hverken en tur på karrussellen eller i veteranbilerne denne gang, men der var alligevel meget at kigge på og lytte til for sådan en lille størrelse.

Her er han i favnen på faster med mor indenfor rimelig rækkevidde, hvis nu sulten skulle melde sig...

Farfar havde vundet en lille giraf i bueskydning og kort efter dukkede far op med samme gevinst. De var ikke velegnede til små børn, så da han havde kigget færdig blev de pakket væk.


Og ja, så fejrede vi jo også de 25 år; så det er vel passende at den dag kom med i juni måneds erindringsbillede.


















Selvom Vilfred optræder på billedet ovenfor, vil jeg ikke snyde mig selv for det månedlige Vilfred-foto.



Du kan se flere junibilleder her

5 kommentarer:

  1. Så søt!! Man blir helt bløt om hjertet!!

    SvarSlet
  2. Hvor bliver han stor, det er så dejligt når de begynder at blive mere og mere bevidste om deres omgivelser.
    Skønt billede af ham.

    SvarSlet
  3. Hvor er han også bare dejlig..Lige pludselig sker der så meget med de små pus..;-D

    SvarSlet
  4. Skønne billeder - Lille Vilfred er jo bare superdejlig og både datter og svigerdatter er meget smukke piger - er du ikke rævestolt af dem alle sammen? :-)

    SvarSlet
  5. Hej Ditte

    Tak for hilsen på min blog.

    Jeg er i tvivl om, hvad der er ændret for dig, for jeg har ikke selv oplevet noget.

    Men der hvor du skal sætte koden ind finder du sådan:

    Design -> Rediger HTML -> Afkryds 'Udvid Widget-skabeloner'

    I feltet nedenunder skulle du så gerne kunne finde det sted, hvor koden skal sættes ind.

    Du kan evt. søge efter stedet, ligesom hjemmesiden foreslår. Jeg tror det er oppe i Filer, der er et punkt, der hedder 'Søg'. I Chrome-browseren søger man ved at trykke på Ctrl og F samtidig.

    Var det det, du mente? Eller tager jeg fejl?

    - Ungersvenden

    SvarSlet