søndag den 27. november 2011

Julekugler...

I år er der for alvor gået mode i Arne & Carlos strikkede julekugler.

Jeg har set en del strikkere blive grebet af dillen, selv om de ikke umiddelbart finder dem kønne. Dertil når jeg ikke; de er da sjove og kitschede, men de kommer altså ikke til at hænge i mit juletræ eller noget der ligner.

Til gengæld kunne jeg godt finde på at kaste mig over duoens næste bog med strikdukker...

Men med disse julekugler er det en anden sag 

Første adventspakke indeholdt tre store, smukke, sølvfarvede glaskugler med rifler, som allerede nu er kommet op og hænge i farvede bånd. Senere får de måske også en lille kvist grønt i toppen.

Fint, ikke?
Og tak til Bente :-)

12 kommentarer:

  1. Nej strikkede julekugler kommer heller ikke inden for døren her. Det er mere end grimme, men en sjov ide selvfølgelig ;0)
    Til gengæld er dine smukke. De går til det hele og går ikke af mode.
    God søndag og advent til dig , Ditte.

    SvarSlet
  2. Jeg ville også til enhver tid vælge dine flotte kugler frem for strikkede ditto.. :-) Jeg vil endda gå så vidt som til at undlade at klikke videre for at se de strikkede tingester.

    SvarSlet
  3. Jeg har set de strikkede kugler, og en ting er sikkert, de kommer ikke på mine pinde :-) Så foretrækker jeg klar dem, du viser på billedet. De er tidsløse og smukke.

    SvarSlet
  4. Hvor er dine sølv kulgler flotte. Der kommer heller ikke strikkede julekugler inden for mine døre. Jeg kan ikke se det skønne i dem.

    SvarSlet
  5. Meget, meget smukt og enkelt - men strikkede julekugler lyder heller ikke som noget for mig.

    SvarSlet
  6. De er fine og enkle, sådan kan jeg godt lide pynt...;D

    SvarSlet
  7. Det eneste positive er, at de er gode til at øve sig på flerfarvestrik... ;o) Tak i lige måde Kari

    SvarSlet
  8. Tak skal du have, jeg er også glad for dem.

    SvarSlet
  9. Nej vel? Nogle 'diller' behøver man ikke hoppe på!

    SvarSlet
  10. Det tror jeg heller ikke de er, men disse i sølv er så fine :-)

    SvarSlet