tirsdag den 1. november 2011

Mandagstema: Skummelt/scary

"Det er uhyggeligt"

Det var meget svært for mig at finde et billede til ugens mandagstema.

Efter lang tids roden i gemmerne, faldt jeg over et gammelt foto fra 1992: Min søn, klædt ud som vampyr. Ikke i anledning af Allehelgen eller Halloween, for på det tidspunkt var det endnu ikke blevet en dansk skik, men fordi det var fastelavn.

Billedet er scannet ind og er både kornet og dårligt belyst, men efter en tur i Photoshoppen fik jeg et lidt sjovt resultat.

Den farlige vampyr ser nu selv ret skræmt ud, hvorfor mon det?

Måske har han set et hvidløg eller et kors?
Eller måske fordi han er fanget i blitzens spotligt...




Se flere skumle og skræmmende billeder her

5 kommentarer:

  1. hihi godt billede, det kan være han er blevet bange for sig selv...;D

    SvarSlet
  2. Haha, ja det er da uhyggeligt - et rigtig godt gys :-)

    SvarSlet
  3. Det forbavser mig altid, hvor meget uhygge man kan skabe med nogle streger, farver og et gebis. Det modsatte, at man kan skabe hygge, er heldigvis også tilfældet :)

    SvarSlet
  4. Uhu, skikkelig skremmende er din sønn på bildet her!

    SvarSlet
  5. Lite kan gjøre mye.
    Skummelt :-)
    Ha en fin kveld

    SvarSlet