onsdag den 9. november 2011

Mandagstema: Langt borte

Mandagstema på en onsdag - sært, men sådan har min uge altså været. Her er mit bud.

Billedet her er 'langt borte' på flere måder: Sommer og solskinsvejr er langt borte - i dag er det gråt og sent efterår. Stedet, vores hus i Sverige, er både i afstand og tid langt borte; det lille hus er solgt for mange år siden.
Personen midt i alle i bregnerne er også langt borte; jeg ænser ikke kameraet, for jeg er i gang med et akvarelmaleri af huset.


Akvarellen er til gengæld ikke langt borte - den hænger faktisk her, lige ved siden af mig :-)

Se flere 'langt borte-billeder' lige her

6 kommentarer:

  1. Det var da bare et skønt sted, vi havde deroppe! :o)
    Rigtig godt eksempel på 'Langt Borte'.

    SvarSlet
  2. Det var meget smukt at læse - sikke et dejligt sted, I havde.

    SvarSlet
  3. Jeg troede også det var mandag, da jeg vågnede om morgenen på denne onsdag!

    Godt at du fik malet - tænk, jeg synes ikke jeg kan nå at hygge mig med farver og papir, fordi der er for mange praktiske gøremål og for meget der lokker på internettet!

    SvarSlet
  4. Dejligt billede Ditte.. :-)

    SvarSlet
  5. Det er et fint billede og en fin symbolik på Langt Borte, men jeg gad også godt se den akvarel ;-)

    SvarSlet
  6. En dejlig historie :-) Jeg vil, som Ellen, også gerne se den Akvarel :-)

    SvarSlet