søndag den 27. marts 2011

Den gode fe kom forbi

Tænk engang. Uden at jeg havde nævnt det med et ord, mente husbonden at det var tid til at give vinduerne en omgang. Mon han læser med på min blog??? Ih, hvor det pynter :-)

Trods min generelle utilpashed, har jeg nu også leget 'god fe' af den beskedne slags: 

Der er lagt i ovnen til både det daglige rugbrød og Fru Plums velafprøvede yoghurtbrød. 

Der hæves i krogene; hævekurve og forme står klar til sidste omgang og så skal der bages så hele huset dufter.


7 kommentarer:

  1. Den gode fe måtte gerne kigge her for også ;-)) Det lyder vel nok lækkert med hjemmebag - her i huset var det husbond, der bagte i går aftes, så huset duftede.

    SvarSlet
  2. Uf, ja, vores kunne også trænge til en omgang :-o
    Det gør Claus nok inden længe.. Han er meget mere sart end jeg og eftersom han har været vinduespudser, er det altid ham, der får tjansen ;o)
    Tilgengæld kan jeg måske så få malet vores hegn!
    Eller måske skulle man også kaste sig i lag med lidt bagning..?
    Ha' en dejlig søndag - Og hils den gode fe!

    SvarSlet
  3. Sikke en flink mand, det er utroligt hvad rene vinduer gør ved hjemmet og humøret...Uhm ser godt ud med brødet...;-D god søndag..

    SvarSlet
  4. Jeg fik for nogle år siden en "Mors-dags-gave" af ungerne. Indvendig og udvendig vinduespudsning. Siden har jeg beholdt vinduespudseren til det udvendige. Der kan han jo komme til uanset om vi er hjemme eller ej. Men inde kunne jeg altså godt bruge ham lige nu.

    SvarSlet
  5. Din gode fe, må meget gerne komme en tur omkring Roskilde.. :-)

    SvarSlet
  6. Sådan en god fe har jeg også... han behøver slet ingen opfordinger; han går bare i gang både ude og inde.
    Dejligt...
    Håber det går bedre med halsen og helbredet i det hele taget.

    SvarSlet
  7. De der han-feer er vist løs i denne weekend - min pudsede også vinduer i går ;-)

    God bedring til dig!

    SvarSlet