onsdag den 9. marts 2011

Makro-sjov

Catarina har startet en række makro-foto-udfordringer som jeg har lyst til at prøve kræfter med og jeg er vist lige med på falderebet i denne uge.


Mit billede er, som så mange andres, en blomst. De er oplagte 'mål' for makrofotografer, måske fordi de byder på så mange forskellige spændende farver og teksturer. Denne tulipan er fra min vase og lyset faldt så smukt gennem kronbladene, at den var oplagt at forevige. Sjovt nok er billedet her vendt på hovedet, blomsten havde egentlig hovedet nedad, men jeg synes det fungerer fint sådan.

7 kommentarer:

  1. Flot fanget...;-D og flot med lyset der skinner på bladene..;-D

    SvarSlet
  2. Jeg er også vildt begejstret for at gå tæt på.

    SvarSlet
  3. Smukt makro :) Og mange tak fordi du vil lege med Ditte. :)

    SvarSlet
  4. Flot billede, med lys og skygge.. ;-)

    SvarSlet
  5. Det er meget, meget smukt :-)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle ømme farver :)

    SvarSlet
  7. Hvor er naturen fantastisk, når man sådan går tæt på. Jeg kan godt være lidt misundelig, for jeg kan ikke fotografere makrobilleder...

    Jeres nye bibliotek lyder spændende; jeg må komme og kigge næste gang jeg er i Hundested (det er jeg jævnligt, for Cup & Cake lokker... ;-) )

    SvarSlet