søndag den 6. marts 2011

Mit bedste babyfoto

Bedre sent end aldrig...
Pausen i bloggeriet snød mig for udfordringen på Blogkvinder 40+, men jeg vil være med alligevel. Og da begrænsningens kunst ikke er noget jeg mestrer, har jeg har som det første valgt et billede af min søn.
Vi var på ferie hos mine forældrene i deres svenske sommerhus, sommeren 1982. Her ses han med min far i en typisk made-situation - måske er det i virkeligheden mere et bedstefar-billede?


Der skal nu også være plads til et af den alvorlige datter med de store, intense blå øjne - året er 1986. Mit lager af hjemmesyede hagesmække var stort i de år og gamle håndklæder blev udnyttet til sidste trevl.

Og selvfølgelig skal I ikke snydes for vidunderet Vilfred, for han bliver uden tvivl det populæreste babymotiv fremover. Her mælke- og søvndrukken på farfars skulder, med resterne af et lille smil i mundvigen...


6 kommentarer:

  1. Ditte, sikke nogle herlige baby-fotos du har fundet frem..Det første er herligt, det andet er sødt, og hvor er han dejlig ham Vilfred...;-D

    SvarSlet
  2. Tre vidt forskellige situationer, børn og billeder. Det første fremkaldte et stort smil på mine læber. De næste to billeder er også bare skønne.

    SvarSlet
  3. Haha, pletskud alle tre - alle tre unger er skønne, men det øverste bilede kan jeg altså slet ikke stå for :-)

    SvarSlet
  4. Skønne billeder alle 3, men det første er fantastisk situationsbillede.. jeg bliver glad af at se på det..:-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige billeder, Ditte - og billedet af din far og søn er både rørende og sjovt :-)

    SvarSlet
  6. Tænk at hun ser på verden med sådanne åbne, interesserede øjne! Det er jo klogt, og det kan man lære noget af :)

    SvarSlet