lørdag den 5. marts 2011

Februar, hvor blev du af?

En hel måned uden indlæg på bloggen...
Mange hundredevis af ulæste indlæg i min Google Læser...

Hvad foregår der?

Uf, siger jeg bare, for jeg har været nedlagt af en virus - på balancenerven. En virkelig ubehagelig en, med stærk svimmelhed og kvalme. Alt tv og skærmarbejde har været bandlyst, det forværrer svimleriet, men nu vover jeg pelsen...

Jeg er så småt startet på job igen efter en hel måneds fravær. Jeg håber det går, selvom jeg stadig er lettere svimmel og ind imellem får perioder med kvalme og koldsved. Heldigvis har jeg kunnet læse eller høre lydbøger det meste af tiden, så det er lykkedes mig at nedbringe mit alt for store 'boglager'. På Litteratursiden.dk kan du se hvilke bøger jeg har læst. En anden positiv bivirkning er, at jeg har tabt næsten seks kilo i løbet af fire uger - og det var præcis hvad jeg havde brug for: Ingenting er så galt, at det ikke er godt for noget, siger man jo.

Desværre måtte jeg holde min 60 års fødselsdag i sengen. Familien var inviteret til fejring et par dage efter. De og husbonden måtte selv spise al den lækre mad (en overdådig buffet, leveret af nogle af mine venner), men jeg tror nu de hyggede sig alligevel.

Se bare den fantastiske kage min tidligere kollega Susanne havde kreeret til mig; lagt sammen med en fantastisk chokolade-creme med oliven, som hun ved jeg er helt vild med.

Heldigvis har jeg stadig nogle rester liggende i fryseren, så jeg kan smage, når jeg er helt frisk igen.

12 kommentarer:

  1. Jeg har godt nok undret mig over, hvor du blev af.
    Sikke en træls omggang sygdom du har været plaget af. Håber der er styr på behandlingen nu. :-)
    Tillykke med fødselsdagen, kagen ser forrygende ud. Du må tage fødselsdags revance når du bliver helt frisk igen.
    Hav en god weekend.

    SvarSlet
  2. Det var da ubehageligt. Håber på hurtig bedring for dig.
    STORT til lykke med den runde fødselsdag.

    SvarSlet
  3. Stakkels dig, og så fejre din 60 års dag nedlagt...Øv, men håber du er i bedring, og sikke en flot kage...godt at du har gemt lidt..;-D og hjertelig tillykke med fødselsdagen..;-0

    SvarSlet
  4. Dejligt at hører der er liv i dig endnu. Du må bare holde fødselsdag engang til, når du er frisk?
    Krydser finger for at det går fremad for dig, fra nu af.

    SvarSlet
  5. Dejligt at se livstegn fra dig og tillykke med fødselsdagen :-) Håber du snart er oppe på fulde omdrejninger igen :-)

    SvarSlet
  6. Sikke da en omgang du hart været igennem - dejligt at høre fra dig og det nu forhåbentlig går den rigtige vej - øv du skulle tilbringe din fødselsdag i sengen - og sikke en flot kage din kollega har lavet - de bedste tanker til dig :-)

    SvarSlet
  7. Det er sørme godt at du er ved at komme oven på igen. Et forsinket tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  8. Jeg har også undret mig lidt... det er dejligt at høre fra dig igen - sikke da en irriterende omgang, du lige skulle igennem.
    Tillykke med den runde dag, som du forhåbentlig tager revanche på :-)
    Det kunne være meget hyggeligt at se dig igen til blogtræf i Sverige - håber du har lyst til/kan komme :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det dejligt - lige så snart jeg kommer med et pip, så er I der - mine gode blogvenner. Tak :-)

    SvarSlet
  10. Skønt med indlæg fra dig igen, mummy :o)
    Dejligt, du har fået det bedre!

    Hehe, jeg håber, du har frosset kagen i små bidder, for mere kan man da ikke spise på én gang! Men MUMS, hvor var den god :oP

    SvarSlet